SUSTAINABLE SLOVAK SLOWFASHION BRAND AND MORE.

I. Všeobecné ustanovenia

Obchodníkom sa v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok označuje spoločnosť L@M s.r.o. so sídlom Štedrá 31/C821 03 BratislavaIČO: 50 431 340, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vl. č. 113248/B (ďalej len ako „Obchodník“).

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (ISO) Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Bratislave pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava

Tieto Obchodné podmienky (ďalej tiež ako „podmienky“ alebo „obchodné podmienky“) sa vzťahujú na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.laskamiershop.sk. Nákup tovaru v ich zmysle môžu uskutočňovať fyzické aj právnické osoby (ďalej vždy len „zákazník) bez obmedzenia s tým, že zákazník súhlasí, že takto uzavreté kúpne zmluvy sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami, ustanoveniami Reklamačného poriadku, ďalšími podmienkami uvedenými na stránke www.laskamiershop.sk a príslušnými právnymi predpismi.

Obchodník sa v týchto podmienkach rozumie spoločnosť L@M s.r.o. (ďalej ako „Obchodník“)

Postup pri objednávaní

Zákazník si môže cez e-shop www.laskamiershop.sk objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „Pridať do košíka“. Po stlačení tlačidla „pridať do košíka“ sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie. Pre vytvorenie objednávky je zákazník povinný vyplniť údaje, ktoré od neho systém vyžaduje. Tieto údaje budú použité pre účely vytvorenia objednávky a následné plnenie zmluvy.

Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil / bol obchodníkom oboznámený o vlastnostiach tovaru, o jeho cene a ostatných nákladoch, ako aj o tom, že túto konkrétnu výšku ceny je povinný obchodníkovi uhradiť, a že si zvolil vyhovujúci spôsob úhrady ceny z možností ponúkaných obchodníkom. Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme Obchodníka, o čom bude zákazník informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky kupujúcemu sa zmluva o kúpe tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v objednávke špecifikovaného tovaru za tam uvedenú cenu, a to všetko za podmienok uvedených na stránke www.laskamiershop.sk, v týchto Všeobecných obchodných podmienkach a v Reklamačnom poriadku. 

Zákazník zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.laskamiershop.sk. Tieto obchodné podmienky sú platné od 22.03.2025.

II. Platobné podmienky

Všetky ceny tovarov sú uvedené vrátane DPH. Forma úhrady platobnou kartou online priamo v eshope prostredníctvom služby SumUp. 

III. Dodacie podmienky

Obchodník sa zaväzuje dodať objednaný tovar, ktorý má označenie pri produkte – Na sklade zákazníkovi najneskôr do 10 pracovných dní od uhradenia objednávky alebo jej prijatia obchodníkom, ak je zvolená úhrada dobierkou. Ak obchodník nemá tovar fyzicky vo svojich skladoch (o čom bude zákazníka informovať) a objednáva ho u dodávateľa až na základe objednávky zákazníka, zaväzuje sa dodať tento tovar zákazníkovi najneskôr do 30 dní od objednávky. Orientačný čas doručenia Vám bude zaslaný mailom alebo poskytnutý telefonicky.

Obchodník sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie v objednávke ako miesto doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty. Ak si však zákazník zásielku nepreberie z dôvodu neprítomnosti alebo z iného dôvodu, o ktorom obchodníka  včas vopred neinformoval prípadné opakované doručenie bude vykonané na jeho náklady. 

Tovar, ktorý je na osobné prevzatie v Sasinkova 6, Bratislava – OMEN HOUSE, 1 poschodie bude pripravený a následne Vás kontaktujeme s dohodnutím prevzatia.

IV. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy a ďalej v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči, ak bola zmluva uzavretá ústne, uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačné formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy, č. 102/2014 Z. u. formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 3 k tomuto zákonu. Zákazník má taktiež právo stornovať objednávku oznámením podaným telefonicky na čísle 0904 355 598 aleob e-mailom na adresu l@skamier.sk

Kupujúci je oprávnený a bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť obchodníkovi. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u obchodníka v listinnej podobe alebo emailom na adrese l@skamier.sk spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. 

Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. 

Tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy späť poštou na adresu L@M s. r. o. Štedrá 31/C, 821 03 Bratislava. Kupujúci je odstúpením od zmluvy povinný doručiť obchodníkovi tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný. Po platnom odstúpení od zmluvy obchodník vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci preukázal uhradiť v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy. Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Platby budú kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bude obchodníkovi doručené oznámenie kupujúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. obchodník má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkov tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť obchodníkovi hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. 

Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok obchodníkovi uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy. 

Obchodník sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar (spolu so všetkými platbami, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov( v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia a odstúpení od zmluvy obchodníkovi. Obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. späť obchodníkovi. 

Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno primerane vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 2,- € do 150,- €.

V prípade, ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu a zároveň má na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu. 

Kupujúci (Spotrebiteľ) nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je: predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. 

Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby obchodník bezodkladne informuje kupujúceho o dôvode nedodania. Obchodník je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru. 

Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 14 kalendárnych dní rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY NA STIAHNUTIE – TU

V. Storno objednávky

Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť, ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote či za podmienok objednávky, ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude bezodkladne kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už cenu z objednávky (zálohovej faktúry) alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode obchodníka a zákazníka o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene ani o inom náhradnom plnení, obchodník sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi do 14 dní na jeho účet alebo adresu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.

VI. Reklamačné podmienky

Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru, že tovar bol v poriadku. Zákazník má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. 

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci. 

V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov u Obchodníka. Zákazník si môže právo na opravu vadného tovaru uplatniť zaslaním vadného tovaru na túto adresu: L@M s. r. o. Štedrá 31/C, 821 03 Bratislava. 

Obchodník nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie)

FORMULÁR PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE NA STIAHNUTIE – TU

VII. Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má práco obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu (e-mailom na l@skamier.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z.

Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnoť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy neková v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS mmôže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšku 5 EUR s DPH.

Nákupný košík

0
image/svg+xml

V košíku nie sú žiadne produkty.

Pokračovať v nákupe